Wimpelketten - Buntings

Ich hab's schon öfters geschrieben, ich liebe Wimpelketten. Für den Shabby-Chic-Markt an dem ich mit meinem Freund teilgenommen habe, habe ich verschiedene Wimpelketten gehäkelt. 3 von den 4 sind fertig, an der 4. arbeite ich zwischendurch immer mal wieder.

Wimpelkette 1: Granny-Square-Dreiecke

Wimpelkette 2: "Call the Midwife" von Ellebel

Wimpelkette 3: "Rose Party"-Dreiecke von Marrose  

Wimpelkette 4: "Summer Lace" von Cherry Heart

I've mentioned it before, I love bunting. For the shabby chic market that I had a stall at with my partner I have crocheted different buntings. 3 of them are finished and on the 4th I work between other projects.

Bunting 2: "Call the Midwife" by Ellebel

Bunting 3: "Rose Party"-Triangels by Marrose  

Bunting 4: "Summer Lace" by Cherry Heart









Comments

Popular posts from this blog

Nadelkissen - pin cushion

Aktuelle Projekte in arbeit - current wips

Teelicht Herzen/tealight holder hearts