Hand Lettering

Im Januar habe ich einen Hand Lettering Basiskurs bei Marion von schriftzauber.ch besucht. An 3 Abenden haben wir Brush Lettering ausprobiert, mit Wasserfarben Hintergründe gestaltet und Buchstaben verziert. Marion hat mich wirklich inspiriert und ich habe mir in der Zwischenzeit das nötige Material angeschafft. Ich freue mich schon aufs ausprobieren und experimentieren.

In January I attended a hand lettering for beginners class held by Marion from schriftzauber.ch. On 3 evenings we tried out brush lettering, decorated backgrounds with watercolour and embellished letters. Marion really inspired me and in the meantime I bought the necessary materials. I'm looking forward to try it out and experiment with shapes and colours.




Comments

Popular posts from this blog

Nadelkissen - pin cushion

Aktuelle Projekte in arbeit - current wips

Teelicht Herzen/tealight holder hearts