Es weihnachtet bereits/it's beginning to look a lot like Christmas

Mein Freund ist ein richtiger Weihnachtsfan. Er würde am liebsten schon Anfang November unsere Wohnung dekorieren und er hat mich mit dem Weihnachtsfieber angesteckt. Schon seit einiger Zeit plane ich Weihnachten: Adventskalender, Weihnachtskarten, Geschenke, Dekoration im Büro, Weihnachtsbäckerei, Weihnachtsessen etc.

Ich habe so viele Ideen im Kopf für Weihnachtsbastelprojekte, die reichen für mehrere Jahre. Mal sehen wie viele ich dieses Jahr umsetzen kann.

My boyfriend is a real Christmas fan. If I let him he would decorate our flat already at the beginning of November. I must admit that the Christmas spirit has got me too. I transformed from being a Grinch to becoming an elf.

For some time now I have been planning Christmas: advent calendars, Christmas cards, gifts, decoration in the office, Christmas baking, Christmas dinner etc.

I have so many ideas in mind for Christmas craft projects they would last for several years. Let's see how many I will have time for this year.




Comments

Popular posts from this blog

Nadelkissen - pin cushion

Aktuelle Projekte in arbeit - current wips

Teelicht Herzen/tealight holder hearts